اقتصادی ترین و ارزان ترین پرده های ایران

معمولا در هر مکانی پنجره ها در هر شکل و ابعادی که باشند، برای پوشش دادن فضای داخلی به پرده نیاز دارند. علاوه بر این نیاز، جنبه تزئینی نیز خواهد داشت؛ از این رو افراد هنگام خرید، زیبایی را هم مد نظر دارند. در این مطلب به معرفی برخی از پرده ها که به عنوان اقتصادی ترین و ارزان ترین در انواع و طرح های متعدد در بازار موجود هستند، خواهیم پرداخت.

عوامل موثر بر ارزان بودن پرده

همان طور که می دانید پرده ها را می توان در انواع مختلف در بازار یافت. هر کدام بر اساس مدل، نوع، جنس و رنگ از قیمت متفاوتی برخوردار هست. معمولا افراد هنگام انتخاب و خرید، علاوه بر زیبایی، جنس و مدل، قیمت آن را نیز مورد توجه قرار می دهند و می خواهند از هر نظر انتخاب مناسبی داشته باشند.

عوامل متعددی وجود دارند که می تواند بر ارزان بودن نوع مورد نظر شما موثر باشد. می توان گفت علاوه بر جنس، ابعاد پنجره و چین دار بودن نیز از دیگر عواملی است که بر گران یا ارزان بودن آن بسیار موثر خواهد بود. تنوع در طرح و رنگ در برخی از انوع پرده نیز باعث شده تا از قیمت متفاوتی برخوردار باشد.

انواع پرده ارزان

امروزه پرده ها علاوه بر انواع و طرح های مختلف از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. با این وجود اغلب افراد با توجه به میزان بودجه خود به ناچار باید انتخاب محدود و مناسب را برگزینند. اما برخی از مدل ها در بازار موجود هستند که از میان سایر جنس ها قیمت مناسب تری دارند.

در این بخش به چند نمونه از پرده های ارزان که در بازار ایران وجود دارند اشاره خواهیم کرد:

زبرا کلاسیک

این مدل اوایل با طرح چوب تولید و با نام پرده کلاسیک در بازار عرضه شد. این نوع در میان مدل های مختلف جزو به صرفه ترین ها در بازار است. طراحی ساده و زیبا از دوام بالایی برخوردار خواهد بود و برای مکان های مختلف خانه مانند آشپزخانه یا مکان های اداری نیز مناسب و قابل استفاده است.

پرده کرکره

کرکره به دلیل ظاهر مناسب و این که می توان آن را در محیط های مختلف استفاده کرد، علاوه بر محبوبیتی که دارد بسیار صرفه اقتصادی دارد.

حریر

در این میان پرده حریر را می توان به عنوان ارزان ترین پرده موجود در بازار نام برد. گرچه تنوع در طرح و رنگ این نوع نیز باعث شده تا از قیمت متفاوتی برخوردار باشد، اما به طور کلی نسبت به دیگر مدل ها قیمت پایین تری دارد.

سخن پایانی

پرده ها به دلیل کاربرد فراوانی که دارند علاوه بر منازل در اماکن عمومی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تنوع بی نظیری که در جنس، طرح و رنگ آن ها وجود دارد، به طبع از قیمت متفاوتی برخوردار هستند. البته هر کدام بر اساس سلیقه و متناسب با محیط مورد استفاده قرار می گیرند. در این مطلب شما را با اقتصادی ترین و ارزان ترین پرده موجود در بازار آشنا کردیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس با گالری آیسان (لمس کنید)